• Lettergrootte :
  • T
  • T
  • T
logo

Zorg van Oranje: de zorg verandert

“De maatschappij verandert, de zorg verandert en daar spelen we met Zorg van Oranje op in zodat de consument weinig merkt van die veranderingen”, vertelt relatiemanager Frank van Veen. ‘Appeltjes van Oranje’, zo noemt Renee Slot de medewerkers die Zorg van Oranje inzet.

“Wij hebben een pool van pro-actieve medewerkers”, geeft Frank aan. “Als een organisatie of instelling een tekort heeft aan medewerkers kunnen wij dat snel oplossen. Ook particulieren zijn bij ons aan het goede adres. Door bezuinigingen bij de overheid hebben veel mensen een indicatie gekregen waarmee ze minder hulp krijgen. Bij ons kunnen heel gunstig extra uren worden ingekocht. Iedereen met een indicatie, maar ook zonder indicatie kan bij ons terecht voor bijvoorbeeld huishoudelijke hulp, verzorging of begeleiding. Overigens zijn we altijd op zoek naar zorgverleners die via ons aan de slag willen.”

Frank is het gezicht van Zorg van Oranje en vliegt het Klooster voortdurend in en uit, op weg naar afspraken bij instellingen en particuliere klanten. Renee is de stille kracht achter de schermen die zorgt dat alles op rolletjes loopt. Ze roemt de professionele, maar zeker ook gemoedelijke sfeer in Het Klooster Hoogeveen. Het team van Zorg van Oranje is vijf dagen in de week bereikbaar voor vragen over bijvoorbeeld particuliere zorg.

zorgvanoranje.nl